Zamknięty przez: Ayene Pią 08 Kwi, 2011 20:32 |
Obrażenia zależne od inteligęcji?? |
Autor |
Wiadomość |
lolerixe
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 10:49
|
|
Obrażenia zależne od inteligęcji??
|
Jak zrobić aby obrażenia od czaru były zależne od ilości inteligencji a nie ataku.
Ma ktoś jakiś skrypt na to? Bo mi się nie udało znaleźć.
|
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Kliknij i zobacz
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 11:06
|
|
|
A próbowałeś w bazie danych w Umiejętnościach ustawić wyższy parametr 'Spirit F'? Jednocześnie zmniejsz 'Attack F' |
________________________
|
|
|
|
lolerixe
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 01 Mar 2011 Posty: 41 Skąd: Okolice Wrocławia
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 14:48
|
|
|
Tak próbowałem.
Zależy mi na tym by moc czaru rosła wraz z poziomem, aby nie robić np:
Kula ognia I
Kula ognia II
itd
Mając int=20 postać zadaje tyle samo czarem co mając int=1000
-------------------------------------------
Znalazłem przyczynę !!! W spolszczonej wersji Maker VX jest pozamieniana szybkość z inteligencją
Da rade to jakoś naprawić? Nie mówię o zakładce Słownik bo tam wystarczy wpisać, mówię o samym programie. |
________________________ ------STAN PROJEKTU-------
Skrypty - 85%
Fabuła - 60%
Mapy - 10 %
Muzyka i Dźwięki - 100%
Baza Danych - 65% (około 800 z 1200 itemków)
Kliknij i zobacz
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 08 Kwi, 2011 20:32
|
|
|
Przykro mi, nie wspieramy polskiej wersji językowej, jako że jest to oprogramowanie pirackie. Temat zamykam. |
________________________
|
|
|
|
|