Siemka. Dawno nie byłem na forum, a że już kończę powoli drugą część Tomb Raider'a RPG to zająłem się nową grą.
Fabuła:
Londyński detektyw Christopher Vail jest cały czas w żałobie po śmierci rodziców. Teraz gdy zmarli dostrzega to, że nie poświęcał im czasu, a cały swoje życie zajmował się swoją pracą. Przechadzając się nocą po cmentarzu zauważa, że ktoś zburzył kawałek ściany w jednym z grobowców. Chciał o tym porozmawiać z księdzem lecz ktoś włamał się do kościoła. Po wyjaśnieniu wszystkiemu wchodzimy do grobowca. Tam zajmiemy się rozwiązywaniem zagadek, aby dostać się do zaginionego złotego berła, które zostało skradzione. W grze głównie poruszamy się w nocy. Gdy będziemy poruszali się w dzień to zauważymy, że gra jest czarno-biała.
Screeny:
Spoiler:
Więcej screenów później bo jestem na razie na etapie cmentarza.
W demie nie ma jeszcze zagadek ani żadnych trudnych miejsc. Demko to tylko krótka prezentacja kawałka gry. Rzeczy tam zrobione mogą się różnić z pełną wersją.
Poradnik do dema:
Spoiler:
1. Udajemy się na tereny kościoła.
2. Za jednym z drzewej jest skrzynka z monetami.
3. Idąc w stronę drzwi usłyszymy rozmowę.
4. Wracamy na cmentarz.
5. Za grobowcem znajdziemy przejście dalej.
6. Po dialogu wracamy.
7. Po naszej prawej stronie są dwa posągi i pomnik.
8. W pomniku jest lina.
9. Wracamy na tereny kościoła.
10. Idziemy pod okno z kawałkiem liny.
11. Wchodzimy do środka.
12. Stajemy przed "płotem" i rozmawiamy z księdzem.
13. Wcielamy się w niego.
14. Idziemy prawymi schodami.
15. Wchodzimy do magazynu.
16. Zabieramy ze skrzynki łopatę.
17. Wracamy do miejsca ze schodami.
18. Wybieramy lewe schody.
19. Idziemy do drzwi na samym końcu.
20. Podchodzimy do okna.
21. Zmianiamy gracza na Chris'a
22. Idziemy do grobowca.
23. Wchodzimy w otwór obok prawej trumny.
24. Wyświetli się końcowy obrazek.
Masz coś do rozwiązywania tych zagadek...^^. Tak, czy inaczej, nie zwracając zbytniej uwagi na screeny, bo przecież nie o to tutaj chodzi... Gra "fabularnie" przedstawia się dosyć interesująco. Jeżeli projekt choć w połowie będzie taki jak myślę, że masz go zamiar stworzyć, to może być dobrze... Wiem, że na pewno będzie. Powodzonka w dalszej pracy ^^.
W demie nie ma jeszcze zagadek ani żadnych trudnych miejsc. Demko to tylko krótka prezentacja kawałka gry. Rzeczy tam zrobione mogą się różnić z pełną wersją.
Poradnik do dema:
Spoiler:
1. Udajemy się na tereny kościoła.
2. Za jednym z drzewej jest skrzynka z monetami.
3. Idąc w stronę drzwi usłyszymy rozmowę.
4. Wracamy na cmentarz.
5. Za grobowcem znajdziemy przejście dalej.
6. Po dialogu wracamy.
7. Po naszej prawej stronie są dwa posągi i pomnik.
8. W pomniku jest lina.
9. Wracamy na tereny kościoła.
10. Idziemy pod okno z kawałkiem liny.
11. Wchodzimy do środka.
12. Stajemy przed "płotem" i rozmawiamy z księdzem.
13. Wcielamy się w niego.
14. Idziemy prawymi schodami.
15. Wchodzimy do magazynu.
16. Zabieramy ze skrzynki łopatę.
17. Wracamy do miejsca ze schodami.
18. Wybieramy lewe schody.
19. Idziemy do drzwi na samym końcu.
20. Podchodzimy do okna.
21. Zmianiamy gracza na Chris'a
22. Idziemy do grobowca.
23. Wchodzimy w otwór obok prawej trumny.
24. Wyświetli się końcowy obrazek.
No nie jest super. W ogóle nie wiadomo o co tutaj chodzi i co mamy tu robić. Stoimy nad grobem wspominamy rodziców i powinniśmy na logikę po tym chcieć wracać domu. Wracać się nie da - wyjścia poblokowane. To bez sensu...Nie chce mi się w takie coś grać. Zgadywanie co chciałby robić bohater ? No zwykle po odwiedzeniu grobów mamy raczej zamiar wracać do domu, ale tutaj drogę powrotną blokuje niewidzialna ściana LOL. Mam nadzieję, że ktoś w końcu zrobi w Polsce taką grę w RMIe żeby grało się z przyjemnością i z sensem od początku do końca. Myślałem, że spotkało to ten projekt, ale myliłem się już na początku atakuje bezsensami. Ludzie myślcie...
To jest demko. A w demku nie przykładałem się tak bardzo jak to robię do pełnej wersji. Wszystkie bugi w grze bo jest ich tam kilka jak się nie mylę są już poprawione, a fabuła jest poprawiona.
Popraw demo, bo demo to demonstracja pełnej wersji xd Grafika jest OK i reszta tylko sama gra leży, bo jej treść nic nie odpowiada ramom logicznego myślenia człowieka który odwiedza grób rodziców...Musi to wszystko mieć sens, bo niemożliwość powrotu z cmentarza jak na razie jest bez sensu i nielogiczna tak samo jak przymus jego oglądania - co ma to obchodzić bohatera...skąd mamy wiedzieć że on ma zamiar oglądać cmentarz i po co...EHHHH
No nie wiem, ja jednak wolę grać w dłuższe produkcje, a poradnik opisany w... 24 punktach raczej o tym nie świadczy :/
Faranir napisał/a:
aby dostać się do zaginionego złotego berła, które zostało skradzione.
Kto normalny chowa skradzione z kościoła berło w znajdującym się na kościelnym cmentarzu grobowcu? O.o Chyba, że coś źle zrozumiałem.
Fabuła ma kilka niedociągnięć, jest stosunkowo krótka, ale według mnie - dałoby się zagrać.
Nie opisałeś soundtracka, który w przypadku tej gry jest raczej kluczowy w budowaniu klimatu.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
żadne tam Ressurection, Amelanduil xP.
Czyli demko zrobiłeś tak właściwie jako streszczenie gry, a pełna wersja będzie tak jakby dopełnieniem tego, co jest teraz?
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
Demko to tylko kawałek tego co jest w pełnej wersji. W pełnej jest walka w czasie rzeczywistym, zagadki polegające np.: na unikaniu "fałszywej" podłogi, znalezieniu właściwego przełącznika na czas itd. To co tu podałem to tylko mała część tego co będzie w pełnej. W demie nie ma nawet zagadki... Nawet myślę nad multiplayerem, że wchodzi się do menu jak włączamy Vail'a i wybieramy tryb dwóch graczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum