Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Christopher Vail: Zagadka Zaginionego Berła
Autor Wiadomość
Christo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Londyn
  Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 09:34
Christopher Vail: Zagadka Zaginionego Berła
Siemka. Dawno nie byłem na forum, a że już kończę powoli drugą część Tomb Raider'a RPG to zająłem się nową grą.

Fabuła:
Londyński detektyw Christopher Vail jest cały czas w żałobie po śmierci rodziców. Teraz gdy zmarli dostrzega to, że nie poświęcał im czasu, a cały swoje życie zajmował się swoją pracą. Przechadzając się nocą po cmentarzu zauważa, że ktoś zburzył kawałek ściany w jednym z grobowców. Chciał o tym porozmawiać z księdzem lecz ktoś włamał się do kościoła. Po wyjaśnieniu wszystkiemu wchodzimy do grobowca. Tam zajmiemy się rozwiązywaniem zagadek, aby dostać się do zaginionego złotego berła, które zostało skradzione. W grze głównie poruszamy się w nocy. Gdy będziemy poruszali się w dzień to zauważymy, że gra jest czarno-biała.

Screeny:
Spoiler:




Więcej screenów później bo jestem na razie na etapie cmentarza.

// edit



W demie nie ma jeszcze zagadek ani żadnych trudnych miejsc. Demko to tylko krótka prezentacja kawałka gry. Rzeczy tam zrobione mogą się różnić z pełną wersją.


Poradnik do dema:
Spoiler:


1. Udajemy się na tereny kościoła.
2. Za jednym z drzewej jest skrzynka z monetami.
3. Idąc w stronę drzwi usłyszymy rozmowę.
4. Wracamy na cmentarz.
5. Za grobowcem znajdziemy przejście dalej.
6. Po dialogu wracamy.
7. Po naszej prawej stronie są dwa posągi i pomnik.
8. W pomniku jest lina.
9. Wracamy na tereny kościoła.
10. Idziemy pod okno z kawałkiem liny.
11. Wchodzimy do środka.
12. Stajemy przed "płotem" i rozmawiamy z księdzem.
13. Wcielamy się w niego.
14. Idziemy prawymi schodami.
15. Wchodzimy do magazynu.
16. Zabieramy ze skrzynki łopatę.
17. Wracamy do miejsca ze schodami.
18. Wybieramy lewe schody.
19. Idziemy do drzwi na samym końcu.
20. Podchodzimy do okna.
21. Zmianiamy gracza na Chris'a
22. Idziemy do grobowca.
23. Wchodzimy w otwór obok prawej trumny.
24. Wyświetli się końcowy obrazek.

 
 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 19:55
Gierka może być fajna.
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Lartarin 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 3 razy
Dołączyła: 20 Wrz 2007
Posty: 233
Skąd: Ergard
Wysłany: Sob 09 Kwi, 2011 20:26
Masz coś do rozwiązywania tych zagadek...^^. Tak, czy inaczej, nie zwracając zbytniej uwagi na screeny, bo przecież nie o to tutaj chodzi... Gra "fabularnie" przedstawia się dosyć interesująco. Jeżeli projekt choć w połowie będzie taki jak myślę, że masz go zamiar stworzyć, to może być dobrze... Wiem, że na pewno będzie. Powodzonka w dalszej pracy ^^.
________________________

 
 
 
Christo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Londyn
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2011 15:32


W demie nie ma jeszcze zagadek ani żadnych trudnych miejsc. Demko to tylko krótka prezentacja kawałka gry. Rzeczy tam zrobione mogą się różnić z pełną wersją.


Poradnik do dema:
Spoiler:


1. Udajemy się na tereny kościoła.
2. Za jednym z drzewej jest skrzynka z monetami.
3. Idąc w stronę drzwi usłyszymy rozmowę.
4. Wracamy na cmentarz.
5. Za grobowcem znajdziemy przejście dalej.
6. Po dialogu wracamy.
7. Po naszej prawej stronie są dwa posągi i pomnik.
8. W pomniku jest lina.
9. Wracamy na tereny kościoła.
10. Idziemy pod okno z kawałkiem liny.
11. Wchodzimy do środka.
12. Stajemy przed "płotem" i rozmawiamy z księdzem.
13. Wcielamy się w niego.
14. Idziemy prawymi schodami.
15. Wchodzimy do magazynu.
16. Zabieramy ze skrzynki łopatę.
17. Wracamy do miejsca ze schodami.
18. Wybieramy lewe schody.
19. Idziemy do drzwi na samym końcu.
20. Podchodzimy do okna.
21. Zmianiamy gracza na Chris'a
22. Idziemy do grobowca.
23. Wchodzimy w otwór obok prawej trumny.
24. Wyświetli się końcowy obrazek.

 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Nie 10 Kwi, 2011 20:12
Fabuła w porządku. Wszystko ciekawe i z klimatem !
Może będzie to dobra gra. Może pogram w demo.
 
 
Diablo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 155
Wysłany: Pon 11 Kwi, 2011 18:30
myśle ,że gra będzie super 10000/10 :-D
________________________



 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 03:46
No nie jest super. W ogóle nie wiadomo o co tutaj chodzi i co mamy tu robić. Stoimy nad grobem wspominamy rodziców i powinniśmy na logikę po tym chcieć wracać domu. Wracać się nie da - wyjścia poblokowane. To bez sensu...Nie chce mi się w takie coś grać. Zgadywanie co chciałby robić bohater ? No zwykle po odwiedzeniu grobów mamy raczej zamiar wracać do domu, ale tutaj drogę powrotną blokuje niewidzialna ściana LOL. Mam nadzieję, że ktoś w końcu zrobi w Polsce taką grę w RMIe żeby grało się z przyjemnością i z sensem od początku do końca. Myślałem, że spotkało to ten projekt, ale myliłem się już na początku atakuje bezsensami. Ludzie myślcie...
 
 
Christo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Londyn
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 08:01
To jest demko. A w demku nie przykładałem się tak bardzo jak to robię do pełnej wersji. Wszystkie bugi w grze bo jest ich tam kilka jak się nie mylę są już poprawione, a fabuła jest poprawiona.
 
 
 
AI-RPG


Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 152
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 13:22
Popraw demo, bo demo to demonstracja pełnej wersji xd Grafika jest OK i reszta tylko sama gra leży, bo jej treść nic nie odpowiada ramom logicznego myślenia człowieka który odwiedza grób rodziców...Musi to wszystko mieć sens, bo niemożliwość powrotu z cmentarza jak na razie jest bez sensu i nielogiczna tak samo jak przymus jego oglądania - co ma to obchodzić bohatera...skąd mamy wiedzieć że on ma zamiar oglądać cmentarz i po co...EHHHH
 
 
Gabe33 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 76
Skąd: z NukeTown
Wysłany: Wto 12 Kwi, 2011 19:31
Ładna lokacja cmentarza mi sie jak narazie podoba.Narazie sciągam demo jak zagram to ocenie porzadniej.
________________________

 
 
krakoman 




Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 50
Wysłany: Sro 20 Kwi, 2011 18:45
Maping: 8/10 (Nie lubię cmentarzy.)
Fabuła: 10/10
Postacie: 10/10
Gra: 10/10 (Lubię gry z zagadkami.)

Ocena: 5+/6 (Tylko mapki)
________________________



Gość,do roboty,a nie opisy czytać!
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 14:07
No nie wiem, ja jednak wolę grać w dłuższe produkcje, a poradnik opisany w... 24 punktach raczej o tym nie świadczy :/

Faranir napisał/a:
aby dostać się do zaginionego złotego berła, które zostało skradzione.

Kto normalny chowa skradzione z kościoła berło w znajdującym się na kościelnym cmentarzu grobowcu? O.o Chyba, że coś źle zrozumiałem.
Fabuła ma kilka niedociągnięć, jest stosunkowo krótka, ale według mnie - dałoby się zagrać.
Nie opisałeś soundtracka, który w przypadku tej gry jest raczej kluczowy w budowaniu klimatu.
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Christo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Londyn
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 14:10
Ressurection!, to nie jest pełna wersja, ale demo, które nie jest takie doprcowane jak teraz...
 
 
 
Amelanduil 




Preferowany:
RPG Maker VXAce

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 464
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 14:21
Faranir napisał/a:
Ressurection!

żadne tam Ressurection, Amelanduil xP.
Czyli demko zrobiłeś tak właściwie jako streszczenie gry, a pełna wersja będzie tak jakby dopełnieniem tego, co jest teraz?
________________________
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"A jeśli... Boga nie ma, to co z ciebie za szatan?"
 
 
 
Christo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Londyn
Wysłany: Wto 03 Maj, 2011 14:49
Demko to tylko kawałek tego co jest w pełnej wersji. W pełnej jest walka w czasie rzeczywistym, zagadki polegające np.: na unikaniu "fałszywej" podłogi, znalezieniu właściwego przełącznika na czas itd. To co tu podałem to tylko mała część tego co będzie w pełnej. W demie nie ma nawet zagadki... Nawet myślę nad multiplayerem, że wchodzi się do menu jak włączamy Vail'a i wybieramy tryb dwóch graczy.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene