Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
X-Buster System Platform
Autor Wiadomość
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
  Wysłany: Czw 12 Maj, 2011 15:26
X-Buster System Platform
Link do dema

Fajny skrypt platformówki.Przekopiuj zakładki w edytorze skryptów i pliki w folderze system.

No dobra...



Autor:matheusfera53

Instrukcja:Wchodzimy w projekt dema.Klikamy F11.W sekcji Materials kopiujemy wszystko.W folderze Graphics/System kopiujemy wszystkie pliki.Kopiujemy też animację w bazie danych.Uwaga!Musi być taki sam ID animacji tak jak w demie.

Teraz robimy sobie jakąś mapkę.Ustawiamy start drużyny.
Koniec.

Klawiszologia:
A - Strzał
S - Skok
D - Przyśpieszenie

Aby ustawić przeciwników zrób zdarzenie z grafiką potwora.Zrób wywołaj skrypt.
Jeśli chcesz aby przeciwnik strzelał we wszystkie strony wklej poniższy kod:

Kod:
nall(8, 0.0, 32, false, 120, 0, "bullet_0", 0)


Jeśli chcesz aby przeciwnika strzelał w twoją stronę wklej to:

Kod:
nway(1, 0.0, Math::PI, 32, false, 90, 0,
"bullet_0", 0)


Screen:

 
 
pokecath 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Mar 2011
Posty: 103
Wysłany: Czw 12 Maj, 2011 17:35
Bawisz się we mnie?!
Gdzie jest autor ,screeny ,opis i cała reszta?!!!
W ogóle nie przetłumaczone!Powiedz mi kto na tym forum zna chiński?!
Ocena twojej pracy 0,1/20
________________________
Nazwa:Ostatni Czarny Mag : Pradawna Kopalnia
Fabuła:70%
Questy:0%
Mapy:0,99%
Itemy:0,6%
Skrypty:100%
Muzyka:30%
Reszta:0,04
Ogólnie mało.
 
 
Christo 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 88
Skąd: Londyn
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011 15:48
Daj jakieś screeny bo nikt w ciemno nie ściągnie...
 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011 16:10
pokecath napisał/a:
Bawisz się we mnie?!
Gdzie jest autor ,screeny ,opis i cała reszta?!!!

Widzę sporą dozę dystansu do siebie, to się chwali ;-)
Za poprzednikami, screeny, opis, etc... Masz tydzień, potem zamykam.

________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Mantiq 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Mar 2011
Posty: 48
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011 16:52
No dobra...
//Łaski nie robisz (Angius)

Dodano do pierwszego posta

Spoiler:



Autor:matheusfera53

Instrukcja:Wchodzimy w projekt dema.Klikamy F11.W sekcji Materials kopiujemy wszystko.W folderze Graphics/System kopiujemy wszystkie pliki.Kopiujemy też animację w bazie danych.Uwaga!Musi być taki sam ID animacji tak jak w demie.

Teraz robimy sobie jakąś mapkę.Ustawiamy start drużyny.
Koniec.

Klawiszologia:
A - Strzał
S - Skok
D - Przyśpieszenie

Aby ustawić przeciwników zrób zdarzenie z grafiką potwora.Zrób wywołaj skrypt.
Jeśli chcesz aby przeciwnik strzelał we wszystkie strony wklej poniższy kod:

Kod:
nall(8, 0.0, 32, false, 120, 0, "bullet_0", 0)


Jeśli chcesz aby przeciwnika strzelał w twoją stronę wklej to:

Kod:
nway(1, 0.0, Math::PI, 32, false, 90, 0,
"bullet_0", 0)


Screen:

Ostatnio zmieniony przez Angius Pią 13 Maj, 2011 17:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Pią 13 Maj, 2011 17:55
No... Może się wreszcie nauczycie...
Sam skrypt niezły, pokombinowałbym może nad platformówką, ale wszystko pisane jest krzaczkami, a - wybaczcie - hiragany, katakany, czy coto toto jest ja nie panimaju... Byłbym wdzięczny za przełożenie tego skryptu z krzaczkowego na nasze
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
Pawelsar1 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: Sro 04 Kwi, 2012 23:04
Mam pytanie
Mam małe pytanko do tego skryptu:
- Czy można ustawić, że gra się normalnie, a dopiero po wywołaniu tych skryptów czy przełączeniu przełączników to wszystko będzie działać tak jak powinno.

Ten kto mi powie jak to zrobić dostanie POMÓGŁ (pod warunkiem, że dowiem się co trzeba kliknąć)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2012 19:56
A ktoś to ma do ściągnięcia bez rejestracji?
________________________


 
 
 
Angius 

Nie wkurzać



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 104 razy
Dołączył: 30 Paź 2010
Posty: 1276
Skąd: wROCK
Wysłany: Sob 07 Kwi, 2012 20:36
Mam to gdzieś na dysku, mogę upnąć na Mediafire.
Edit: http://www.mediafire.com/...gx9hxd9xxtud958 Powinno być ok
________________________
"Na trolla pewne są tylko dwie pewne metody, jedna samopowtarzalna i druga, wymagająca przeładowania ręcznego."


 
 
szamanjogggi 



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 25
Skąd: Łodygowice :D
Wysłany: Nie 08 Kwi, 2012 21:45
Gdyby to było po Polsku, to od razu brałbym się do pracy ^^ Oczywiście Skrypty super!
 
 
 
Aesen 



Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Maj 2011
Posty: 154
Skąd: Kurowa
Wysłany: Sro 07 Lis, 2012 12:55
Jak zmienić:
dzwiek przy strzelaniu
zeby potwor strzelal innymi pociskami niz ja (grafika)...
________________________
Chcecie za darmo grę ?
Klik
rejestrować się
Można wygrać wspaniałe rzeczy.
 
 
makerowiec64 




Preferowany:
RPG Maker 95

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2012
Posty: 181
Skąd: się tu wziąłem?
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012 20:41
Aha,to już wiem jak zrobiono Magiczną Wieżę!Skrypt bardzo fajny!

Poza tym WTF:Chińskie readme jest dziwne :shock:
Tak samo jak i gra.
________________________
99 % świrów czyta mój podpis z ręką na myszce.
Nie odchylaj ręki - jest już za późno :haha:

Wiem,to mogłem zrobić w większym rozmiarze.Przypatrz się bardziej!
 
 
 
tom3k0000 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 7
Skąd: A co cię to?
Wysłany: Pon 19 Lis, 2012 17:15
Lepiej to przetłumacz ja nawet nie wiem gdzie pisze tam materials :-/
________________________
http://c.wrzuta.pl/wi9684...-_laser_-_pivot
 
 
MrBoomGood 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Kwi 2011
Posty: 292
Skąd: Katowice
Wysłany: Sob 22 Gru, 2012 19:14
@UP A ja nie wiem gdzie tam jest napisane materials -.-"
 
 
 
MonsterBird220 



Preferowany:
RPG Maker VX

Dołączył: 08 Sty 2013
Posty: 15
Skąd: z stąd
Wysłany: Sro 23 Sty, 2013 19:27
A mi wyskakuje: Nie można wczytać danych z postaciami (Actor Data). ;-(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene