Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 14:04
skrypt na menu
witajcie przyjaciele
cisnąłem tutaj pewną prośbę na skrypt [byłby on chyba raczej obszerny] na menu główne.
prośbę kieruję głównie do Ayene.
Spoiler:
chce miec takie lekko zmodyfikowane menu główne postaci (dla czterech). żeby nie trzeba było włączać tam żadnej zakładki (mam na myśli zapis gry, prfil itp.). jedyne co chce miec widoczne w tym menu to klasę, życię, imię i ekwipunkowy.
mój pomysł na ekwipunek.
menu plecaka jest to oknu na góry ekranu [maksymalnie cztery przedmioty]
menu ekwipunku to dla każdej postaci tylko jeden przedmiot.
jak sie wybiera itemy z plecaka to wyświetla sie
'która postać" no i wybór.
jeszcze zapis gry
wyglądało by to tak (znaczy się na mój pomysł oczywiście)
zdjecie
z góry wszystkim dziękuje
ps. ayene błagam cię - potrzebna mi twa pomoc
pozdrawiam
Pomógł: 20 razy Dołączył: 19 Mar 2010 Posty: 421 Skąd: Reykjavik
Wysłany: Nie 13 Lis, 2011 20:02
Ayene, szkoda. No trudno, może jeszcze ktoś postanowi to zrobić [aczkolwiek wątpię].
Jednak jeśli pewnego słonecznego dnia znajdziesz chociaż chwilkę wolnego czasu to będę czekał... z niecierpliwością.
Ale i tak dziękuje.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 25 Wrz 2011 Posty: 236 Skąd: ty się tu wziąłeś?
Wysłany: Czw 24 Lis, 2011 20:25
Może i nie będzie trzeba robić od zera =).
To CMS z Agnosco Noruja.O ile się nie mylę,w napisach końcowych była mowa o CMSie by Sabikku.Trzeba by się popytać Saba o ten CMS X].
No i jeszcze jest od biedy (xD) CMS Mantiq:
Kod:
#Custom Menu System by Mantiq
class Scene_Menu
def main
s1 = "Inwentarz"
s2 = "Zapisz grę"
s3 = "Wyjście"
@command_window = Window_Command.new(192, [s1, s2, s3])
@command_window.x = 320 - @command_window.width / 2
@command_window.y = 240 - @command_window.height / 2
Graphics.transition
loop do
Graphics.update
Input.update
update
if $scene != self
break
end
end
Graphics.freeze
@command_window.dispose
if $scene.is_a?(Scene_Title)
Graphics.transition
Graphics.freeze
end
end
def update
@command_window.update
if Input.trigger?(Input::B)
$scene = Scene_Map.new
return
end
if Input.trigger?(Input::C)
case @command_window.index
when 0
command_item
when 1
command_save
when 2
command_end
end
return
end
end
def command_item
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
$scene = Scene_Item.new
end
def command_save
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
$scene = Scene_Save.new
end
def command_end
$game_system.se_play($data_system.decision_se)
$scene = Scene_Title.new
end
end
class Scene_Save < Scene_File
def on_decision(filename)
$game_system.se_play($data_system.save_se)
file = File.open(filename, "wb")
write_save_data(file)
file.close
if $game_temp.save_calling
$game_temp.save_calling = false
$scene = Scene_Map.new
return
end
$scene = Scene_Menu.new(1)
end
def on_cancel
$game_system.se_play($data_system.cancel_se)
if $game_temp.save_calling
$game_temp.save_calling = false
$scene = Scene_Map.new
return
end
$scene = Scene_Menu.new(1)
end
end
Niestety oba skrypty do XP D=.Jednak po przerobieni,mogą się nadać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum