Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Ayene
Nie 29 Lip, 2012 22:01
[PROBLEM]Z gra
Autor Wiadomość
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
  Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 11:47
[PROBLEM]Z gra
Siema pewnego dnia pomyślałem sobie ,że chcę zrobić grę(w RMvx) podobną do Gun mayhem.
Wszystko było by proste gdyby skrypt X-Buster System Platform był po polsku albo przynajmniej łatwy do ogarnięcia.Próbowałem wszystkiego, w końcu się wkurzyłem zrobiłem nową mapę w projekcie ze skryptem zrobiłem platformę a na niej start drużyny(spawn gracza) i nic gracz spada na sam dół mapy i tylko po niej może chodzić a w tych mapach "startowych"(będących w projekcie) chodzi tak jak powinien.

Moje pytanie

1.Jak zrobić na nowej mapie by gracz chodził "na blokach" a nie "w blokach".
2.Czy jeżeli możecie dacie mi link do dema przynajmniej po angielsku a najlepiej po polsku(nie musicie proszę o rozwiązanie problemu numer 1.


Za rozwiązanie problemu daje "Pomógł"
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 13:17
Moze pierw sprobuj zrobic cos prostszego ;d
________________________
<----- Kliknij
 
 
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 13:33
Tylko ,że umiem wszystko tylko tego nie
 
 
tracersgta 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 45 razy
Dołączył: 10 Sty 2011
Posty: 612
Skąd: mam wiedzieć?
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:20
To zrób to, co umiesz... Spróbuj pokombinować z blokowaniem, czyli raz X, później O i *.
________________________
I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!

Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł" ;-)
 
 
 
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:29
Ale w demie(ze skryptem) jest ustawione blokowanie i na starych(tych co były w demie od początku) mapach jest dobrze a na mojej niestety nie ;/
 
 
master miller 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 107
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:34
Moze zapomniales jakiegos zdarzenia z komentarzem na mapie ustawic??
________________________
<----- Kliknij
 
 
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:53
Z tego co patrzyłem to nic nie zauważyłem z tego typu komentarzy.
Ale wes może ty zobacz akurat może coś znajdziesz...
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 11:07
Nie chodzi na blokach, bo nie ustawiłeś, że brak tym blokom przechodności. Ustawi im X. Trzeba ponadto zwrócić uwagę, na puste przestrzenie, aby ustawić im pierwszy element w tile B.
________________________


 
 
 
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 11:48
Zrobiłem wszystkie bloki (w Tile A) na X.
Pierwszy blok w Tile B na X.
I nic próbowałem (pierwszy blok w Tile B) na O i też nic, wiem ,że jestem niekumaty wytłumacz jak 9latkowi :D
albo podeślij demo Plis :D
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 12:53
Pierwszy blok w TileB ma być na gwiazdkę, nie na X i do tego wszystkie wolne przestrzenie muszą być nim "wysmarowane".
________________________


 
 
 
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 14:30
Zrobiłem tak jak mówisz... ;-( gracz na danej powierzchni(na bloku) zmienia pozycję spawnu na 1 wyżej.
Wiec spróbowałem dać go "w bloku(górnej warstwie)"i nic podskakuje na górę jest już na niej i nie mogę chodzić.

I nic :/
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 17:52
Wrzuć swój projekt na www.mediafire.com i wyślij mi na PW. Zobaczę, co robisz źle.
________________________


 
 
 
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 18:38
Dobra wysłałem :)

W tym demku zrobiłem jak pisałaś.
Ayene napisał/a:
Nie chodzi na blokach, bo nie ustawiłeś, że brak tym blokom przechodności. Ustawi im X. Trzeba ponadto zwrócić uwagę, na puste przestrzenie, aby ustawić im pierwszy element w tile B.

Ayene napisał/a:
Pierwszy blok w TileB ma być na gwiazdkę, nie na X i do tego wszystkie wolne przestrzenie muszą być nim "wysmarowane".


Wysmarowałem :D

PS. W tym demku właśnie tak mu tego spawna zmienia popróbuj aby rozwiązac jak najszybciej ten problem :)
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 19:39
Brakuje jeszcze jednego "wysmarowania". Całe te puste pole musi być wysmarowane na przechodny element TileA, patrz screen:
Spoiler:

________________________


 
 
 
isDaViT 



Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 14
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 21:15
Wielkie dzięki Ayene :)
Napisze w grze że bez ciebie (gry) by nie było :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene