Zamknięty przez: Ayene Nie 29 Lip, 2012 22:01 |
[PROBLEM]Z gra |
Autor |
Wiadomość |
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 11:47
|
|
[PROBLEM]Z gra
|
Siema pewnego dnia pomyślałem sobie ,że chcę zrobić grę(w RMvx) podobną do Gun mayhem.
Wszystko było by proste gdyby skrypt X-Buster System Platform był po polsku albo przynajmniej łatwy do ogarnięcia.Próbowałem wszystkiego, w końcu się wkurzyłem zrobiłem nową mapę w projekcie ze skryptem zrobiłem platformę a na niej start drużyny(spawn gracza) i nic gracz spada na sam dół mapy i tylko po niej może chodzić a w tych mapach "startowych"(będących w projekcie) chodzi tak jak powinien.
Moje pytanie
1.Jak zrobić na nowej mapie by gracz chodził "na blokach" a nie "w blokach".
2.Czy jeżeli możecie dacie mi link do dema przynajmniej po angielsku a najlepiej po polsku(nie musicie proszę o rozwiązanie problemu numer 1.
Za rozwiązanie problemu daje "Pomógł" |
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 13:17
|
|
|
Moze pierw sprobuj zrobic cos prostszego ;d |
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 13:33
|
|
|
Tylko ,że umiem wszystko tylko tego nie |
|
|
|
tracersgta
Preferowany:
Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:20
|
|
|
To zrób to, co umiesz... Spróbuj pokombinować z blokowaniem, czyli raz X, później O i *. |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
|
|
|
|
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:29
|
|
|
Ale w demie(ze skryptem) jest ustawione blokowanie i na starych(tych co były w demie od początku) mapach jest dobrze a na mojej niestety nie ;/ |
|
|
|
master miller
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Sty 2012 Posty: 107
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:34
|
|
|
Moze zapomniales jakiegos zdarzenia z komentarzem na mapie ustawic?? |
________________________ <----- Kliknij |
|
|
|
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Sob 28 Lip, 2012 14:53
|
|
|
Z tego co patrzyłem to nic nie zauważyłem z tego typu komentarzy.
Ale wes może ty zobacz akurat może coś znajdziesz... |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 11:07
|
|
|
Nie chodzi na blokach, bo nie ustawiłeś, że brak tym blokom przechodności. Ustawi im X. Trzeba ponadto zwrócić uwagę, na puste przestrzenie, aby ustawić im pierwszy element w tile B. |
________________________
|
|
|
|
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 11:48
|
|
|
Zrobiłem wszystkie bloki (w Tile A) na X.
Pierwszy blok w Tile B na X.
I nic próbowałem (pierwszy blok w Tile B) na O i też nic, wiem ,że jestem niekumaty wytłumacz jak 9latkowi :D
albo podeślij demo Plis :D |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 12:53
|
|
|
Pierwszy blok w TileB ma być na gwiazdkę, nie na X i do tego wszystkie wolne przestrzenie muszą być nim "wysmarowane". |
________________________
|
|
|
|
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 14:30
|
|
|
Zrobiłem tak jak mówisz... gracz na danej powierzchni(na bloku) zmienia pozycję spawnu na 1 wyżej.
Wiec spróbowałem dać go "w bloku(górnej warstwie)"i nic podskakuje na górę jest już na niej i nie mogę chodzić.
I nic :/ |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 17:52
|
|
|
Wrzuć swój projekt na www.mediafire.com i wyślij mi na PW. Zobaczę, co robisz źle. |
________________________
|
|
|
|
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 18:38
|
|
|
Dobra wysłałem :)
W tym demku zrobiłem jak pisałaś.
Ayene napisał/a: | Nie chodzi na blokach, bo nie ustawiłeś, że brak tym blokom przechodności. Ustawi im X. Trzeba ponadto zwrócić uwagę, na puste przestrzenie, aby ustawić im pierwszy element w tile B. |
Ayene napisał/a: | Pierwszy blok w TileB ma być na gwiazdkę, nie na X i do tego wszystkie wolne przestrzenie muszą być nim "wysmarowane". |
Wysmarowałem :D
PS. W tym demku właśnie tak mu tego spawna zmienia popróbuj aby rozwiązac jak najszybciej ten problem :) |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 19:39
|
|
|
Brakuje jeszcze jednego "wysmarowania". Całe te puste pole musi być wysmarowane na przechodny element TileA, patrz screen:
|
________________________
|
|
|
|
isDaViT
Dołączył: 25 Lip 2012 Posty: 14
|
Wysłany: Nie 29 Lip, 2012 21:15
|
|
|
Wielkie dzięki Ayene :)
Napisze w grze że bez ciebie (gry) by nie było :) |
|
|
|
|