Nazwy zdarzeń na mapie [XP] |
Autor |
Wiadomość |
wito35
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 82 Skąd: K.Szen-Lon
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 16:36
|
|
|
Niestety dalej to samo, problem z 61 linijką w Scene_Title.
PS: Help . Na następnego posta bede mógł opowiedzieć gdzieś tak dopiero za 1-2 godz. |
________________________ Z ogromną przyjemnością przedstawiam wam stronę, pierwszych zapisów do Alpha CBT Fenix OnLine !! www.fenixonline.pun.pl =D
Mamy nadzieję że nasza gra przypadnie wam do gustu i powitacie ją z otwartymi rękoma :>
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 16:42
|
|
|
wito35, zrób tak. Spakuj swój projekt, zhostuj na www.mediafire.com i wyślij mi link do niego albo na PW, albo wklej w tym temacie. |
________________________
|
|
|
|
wito35
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 82 Skąd: K.Szen-Lon
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 19:04
|
|
|
wito35, wybierz, File Compress Game Data OK i to co ci wyjdzie czyli plik z kostką niebieską zhostuj na wspomnianej stronie. |
________________________
|
|
|
|
wito35
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 82 Skąd: K.Szen-Lon
|
Wysłany: Pią 28 Maj, 2010 22:20
|
|
|
Proszę o to mój projekt, pozwoliłem sobie na innego hosta plików, takiego którego ja używam. Wrócił mój kolega informatyk, który tu coś powciskał i udało się zrobić tak że na pierwszej stronie gry po włączeniu jest napis nad zdarzeniem a na drugiej mapie wyświetla się jakiś tam błąd, zresztą sama zaraz zobaczysz.
http://hostuje.net/file.p...079c88c943915a4 |
________________________ Z ogromną przyjemnością przedstawiam wam stronę, pierwszych zapisów do Alpha CBT Fenix OnLine !! www.fenixonline.pun.pl =D
Mamy nadzieję że nasza gra przypadnie wam do gustu i powitacie ją z otwartymi rękoma :>
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Nie 30 Maj, 2010 22:43
|
|
|
wito35, przede wszystkim zapoznaj się z tym tutorialem http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=2254
U mnie błąd nie wyskakuje, spróbuj poprawić skrypty, wtedy zobaczymy. |
________________________
|
|
|
|
Gandahor
Preferowany:
Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 5
|
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 14:34
|
|
|
Mam pewien problem ze skryptem.
Gdy jest wpisany w Edytorze i włączam grę wszystko działa ale jak użyję na jakimś zdarzeniu dopisku [FS] np: "Hydra[FS]" i odpalę grę to po kliknięciu "Nowa Gra" Wyskakuje mi błąd:
?????'Nazwy zdarzen na mapie' ? 74 ??? RGSSError ????????
failed to create bitmap
W skrypcie mam:
FLOAT_NAME_SHOW_ALL = false
Jeśli wpiszę true a nie false to i tak mi error wyskoczy
powinno być dobrze, jakieś sugestie?
:( |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pon 07 Cze, 2010 21:45
|
|
|
Gandahor, taka sugestia, że masz polskiego mejkera, który - nie wiadomo czemu - nie może poradzić sobie ze stworzeniem bitmapy. W tym poście http://www.ultimateam.pl/...p?p=28908#28908 masz wersję do "polaka", ale serio... zmień mejkera, bo nie dość, że wersja polska zawiera ogrom błędów, to w dodatku jest piracka. |
________________________
|
|
|
|
Gandahor
Preferowany:
Dołączył: 06 Cze 2010 Posty: 5
|
Wysłany: Wto 08 Cze, 2010 18:05
|
|
|
Dzięki Działa!
Na nowym kompie zainstaluje sobie Angielskiego, bo to nie pierwszy skrypt który mi nie chciał działać.
jeszcze raz dzięki :) |
|
|
|
sitax5
Preferowany:
Dołączył: 08 Cze 2010 Posty: 32
|
Wysłany: Czw 10 Cze, 2010 10:38
|
|
|
Mi się troche niechce wypełniać zresztą nieznam się na skryptach więc mogłabyś tu wkleić
kod z tak 5-15 czczionką i czczionke tak Arial Black albo inną mi to obojętne nyle by była czytelna. |
________________________ Kliknij albo giń!!!
http://www.glitery.pl/polecam,sitax5 |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 10 Cze, 2010 10:45
|
|
|
sitax5, tyle samo pracy. Jeśli chcesz korzystać ze skryptów, powinieneś nauczyć się najprostszej konfiguracji:
Kod: | module Ayene
KOLOR_CZCIONKI = Color.new(0,0,127, 255) # Kolor RGB i przezroczystość 0~255
ROZMIAR_CZCIONKI = 16 # Rozmiar czcionki
NAZWA_CZCIONKI = "Arial" # Czcionka (folder Fonts)
KURSYWA = false # Kursywa (true / false)
POGRUBIENIE = false # Pogrubienie (true / false)
end |
|
________________________
|
|
|
|
wito35
Preferowany:
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 82 Skąd: K.Szen-Lon
|
Wysłany: Sro 16 Cze, 2010 20:47
|
|
|
Dzięki Ayene już mi wszystko działa, jeszcze raz dzięki i sorki za zawracanie głowy :)
[ Dodano: Czw 17 Cze, 2010 17:53 ]
Mam jeszcze jedno pytanie czy da się zrobić tak że np. nad jakimś tam handlarzem jest napis na kolor niebieski a nad potworem czerwony i czy da się zrobić tak że moja nazwa postaci też jest wyświetlana nad moją głową ?. Bardzo proszę o pomoc. |
________________________ Z ogromną przyjemnością przedstawiam wam stronę, pierwszych zapisów do Alpha CBT Fenix OnLine !! www.fenixonline.pun.pl =D
Mamy nadzieję że nasza gra przypadnie wam do gustu i powitacie ją z otwartymi rękoma :>
|
|
|
|
poko67
Preferowany:
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Lis 2009 Posty: 141
|
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 14:47
|
|
|
Ej a mam pytanko czy da się zrobić żeby nad postacią też wyświetlało... |
________________________
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
|
|
|
CreeperCrisis
Preferowany:
Pomógł: 32 razy Dołączył: 01 Maj 2010 Posty: 395
|
Wysłany: Pon 28 Cze, 2010 21:53
|
|
|
Dodaj Skrypty dwa razy i:
w pierwszym zostaw fragment:
Kod: | KOLOR_CZCIONKI = Color.new(0,0,127, 255) |
Kod: | # Jeżeli wybrano u góry false, nazwę zdarzenia można wyświetlić dopisując [FS]
# w jego edycji...
# np. Statek[FS]
FLOAT_NAME_SHOW_TAG = '[FS]'
# Jeżeli wybrano u góry true, nazwę zdarzenia można ukryć dopisując [FNS]
# w jego edycji...
# np. Statek[FNS]
FLOAT_NAME_NOT_SHOW_TAG = '[FNS]' |
w drugim skrypcie zmienisz fragment i kolor na:
Kod: | KOLOR_CZCIONKI = Color.new(127,0,0, 255) |
Kod: | # Jeżeli wybrano u góry false, nazwę zdarzenia można wyświetlić dopisując [FS]
# w jego edycji...
# np. Statek[FSD]
FLOAT_NAME_SHOW_TAG = '[FSD]'
# Jeżeli wybrano u góry true, nazwę zdarzenia można ukryć dopisując [FNS]
# w jego edycji...
# np. Statek[FNSD]
FLOAT_NAME_NOT_SHOW_TAG = '[FNSD]' |
Działa |
|
|
|
|